Våra nyckelpersoner för Koha är:
Vårt team är totalt 12 personer, som ställer upp för din organisation
Ofta behöver man migrera sitt bestånd vid en övergång till Koha. Vi har god erfarenhet av både Libra och Book-it, de två största systemen på marknaden. Men vi kan också hantera andra system.
Vi ha en gedigen support- & förvaltningsorganisation.
Du når servicedesk via e-post, ärendehantering eller telefon och kopplas till rätt instans. Ofta är den supportansvarige också din projektledare. Detta ökar möjligheterna att ge korrekt support och ökar också våra möjligheter att föreslå relevanta och ibland strategiska åtgärder för fortsatt utveckling.
Vi har en bred definition av support. Beroende av supportavtalet kan t ex handhavandesupport, kortutbildning, konkreta åtgärder, programmering av funktionalitet, driftsteknisk support och strategisk rådgivning ingå.
Många mindre bibliotek föredrar att köpa extern drift som molntjänst. Därför erbjuder vi också driftstjänster av Koha - till fasta priser och garanterad tillgänglighet.
Du tecknar avtal med imCode Partner AB och får Kreablo AB som underleverantör. Tillsammans ser vi till att arbetet löper snabbt och relevant.
I många fall är våra tjänster prissatta så att det är tillräckligt med en enkel direktupphandling (beloppsgräns sommaren 2017: 534 000:-). I de fall där uppdragsgivaren önskar kan våra tjänster handlas upp genom Kammarkollegiets ramavtal.